Sunday, September 25, 2011

Tyler Bonner Summer Edit.



I was literally trying to find this song 5 minutes before I watched this video, what are the odds?  Now this is what makes me count Tyler as one of the best riders in the world.  Not one of your average Bonner videos at a park, there are some dopeee street clips.  Definitely wanna see him continue riding street.  Also it looks like Twan has a glidecam now, gettin trendyyy!

13 comments:

  1. hell yeah Lipslides! haha! Finger whip foot jam? wtf... - Ostrom

    ReplyDelete
  2. the songs gay butttt this video is insane, so many hammers to name, I can't stop watching it!

    ReplyDelete
  3. fakie flairs off pyramids/banks are straight up computer game status

    ReplyDelete
  4. Such a dope video. I mean, it doesn't bother me much...but song jack from AJ Storcelle's TAC vid haha. Just mentioning it cause AJ's was such a good video. And also jacked from Eric Koston's Fully Flared part. Honestly though it doesnt bother me Im just mentioning it, the video in itself was seriously so good and just proves that Tyler is one of the best overall riders.
    -Peter Luce

    ReplyDelete
  5. whats song called?

    ReplyDelete
  6. EPIC! now we need a video NOT filmed by twan, so its legit

    ReplyDelete
  7. Looked like a 11 teen-year-old filmed this video.Normally i turn videos that look this bad off, but when its Tyler Bonner one of the GODS of scootering you just cant! Good stuff Tyler cant wait to see more!

    ReplyDelete
  8. Twan didnt film it, in the description on youtube it says "Tylers edit from summer 2011, This was not filmed by me. Only edited hope you enjoy!"

    ReplyDelete
  9. Great Tricks

    Marti Galikinas
    http://www.AmericanScooterStore.com

    ReplyDelete
  10. fakie truck down a stairset..

    ReplyDelete
  11. 1:55 I did exact same trick, exact same spot. NBD

    ReplyDelete

If you're going to bother to comment anonymously, think about what you're saying and what credibility you'll have without a name. Besides that, please keep the comments constructive, thanks!