Did You Buy The Tilt Video?

Wednesday, March 31, 2010

Anthony "Twan" Bustos Signature "NAWT" Bars

Yep, Twan has his own signature bars from ScooterZone. These things are one of a kind and look pretty awesome. Check out some pictures below.



You want em? Go get em! ScooterZone

38 comments:

  1. <33 feel the love

    ReplyDelete
  2. so tell me, twan is sponsored by like everyone it looks like? someone explain why he's sponsored by two companies that make every product then a company that will soon make every product?

    ReplyDelete
  3. what the shit are those....

    ReplyDelete
  4. soooo ugly omg...

    ReplyDelete
  5. twan is like Val from "Brink", all about the sponsors...

    ReplyDelete
  6. ugly as fuck... so gay

    ReplyDelete
  7. should've called them twat bars
    lmao

    ReplyDelete
  8. I have to say. I highly doubt anyone is going to buy these bars. And if anyone does, they are seriously setting the sport back. Twan needs to get serious for once and design a bar people would actually want to buy, while still giving scooters a good perception. These bars = UBER FAIL!

    ReplyDelete
  9. they look ugly as shit and im guessing weaker than slayers haha

    ReplyDelete
  10. yeahhhh these bars are kinda ugly but , there unique.. all in all . i'd rather ride stock bars

    ReplyDelete
  11. dang haters lol, i like them and they perform very well and ther have their own style i mean sure anyone can be like everyone else and ride a t bar but why would u wanna conform and be the same? this is twan by the way and i have lived my life to be different then others and so far its going well so maybe before u leave a hateful comment think about it first as for you josh kinda harsh words and u write like u know my whole life so could u do me a favor? i was wondering if u could get started on my autobiography.. just so everyone know im not sponsored by everyone and im not even sponsored by the scooter zone

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bought these bars off my friend and you're right they do perform great. Haters these days lmao

      Delete
  12. twan, i would just like to say that if josh write your life story it would be a biography, not an autobiography...

    ReplyDelete
  13. and they still are paying you to help market their bars?

    ReplyDelete
  14. these bars are cool nawt...

    these bars are cool.....nawtttt

    and it's twan spelled backwards.. so original.

    ReplyDelete
  15. Twan, I told you it would be very risky putting the barz on a blog owned by inward. Everyone pretty much knows the Zone gets no love from this site. The barz are selling really good to be out for only a couple of days. As far as those of you who are worried or concerned about how many sponsors a certain rider has or can get, have you ever seen a race car, a pro bmx rider, or skateboarder, they all have multiple sponsors. Twan is doing an excellent job representing this new up coming sport. Anyone at the top of their sport should get paid for what they do, and I'm not talking about a pair of wheels or some other product. You guys have to start getting paid for what you do and what you are worth. Like it or not the sport is growing like crazy and there will always be a business side to it. LOVE THE SPORT!! Thanks a lot I.S. for featuring a SZ product, that was really big of you guys.

    ReplyDelete
  16. Owned by Inward? Inside-Scooters Blog is owned by two people. Jordan Jasa and Myself. That's it. Where you got the idea that it is owned by Inward...I don't know. But it's not.

    As for people opinions on the bars...That is the risk people take when they want stuff on IS. We are not going to stop publishing peoples comments that they leave...We filter out all racial and extreme insults that people leave. But a lot of what is above are simply peoples opinions..some are just more immature than others.

    As for the end of your comment where you say IS shows SZ no love? This is the first time SZ or not even SZ...but Twan took initiative and contacted ISB. The companies you see on IS, are paying advertisers..So we don't exactly go around featuring NON paying companies parts...but as you can see, we do make exceptions as we did here with Twan. But it wouldn't be fair to our companies that pay for advertising if we gave other companies reviews and previews on parts for free...you know?

    ReplyDelete
  17. took a raderall rad bar and took out crossbar and put a vagina on it!

    ReplyDelete
  18. i love these... nawt

    ReplyDelete
  19. really gay bars

    ReplyDelete
  20. they are weird but cool

    ReplyDelete
  21. these have got to be uncomfortable as hell and if twan is going to make bars u would think they would be cooler

    ReplyDelete
  22. fuck all the haters!! this bar rocks!! TWAN rocks!!

    ReplyDelete
  23. i agree with the comment b4 mine
    THESE BARS ARE SOO GOOD!
    THR LIKE ORGASMICAL :D
    twan u rock

    ReplyDelete
  24. where can u buy these bars?

    ReplyDelete
  25. F**k all you haters, Twan's one of the best riders out there and if you think that his bars are gay or ugly or look like a vagina, screw you Let's see you make a unique bar design and then have them sold!

    Twans bars are the best, i mean, what other bars love you back?? NONE! that's right twan's bars are the only bars with feelings, so stop hurting them.

    I WOULD BUY THESE IN A HEARTBEAT!

    If i knew where to get them other than sz, because i don't think they ship to canada

    ReplyDelete
  26. THESE BARZZ R AMAZING..."THEY LOVE U BACK"...LOL

    ReplyDelete
  27. um does anyone know how much they weigh

    ReplyDelete
  28. yo! hey! I KNOW SO MANY PEOPLE WHO RIDE THE NAWT BARS, I KNOW AT 7-10 PEOPLE IN MY AREA WHO RIDE THEM SO FUCK OFF 1 OF WHICH WHO CAN GUESS WHAT.....FLAIR FUCKIN BRI FLIP ON THESE BARS SO THEY ARE APPARENTLY NOT GAY AND IF YOU THINK I'M LYING ABOUT THE FLAIR BRI FLIP, I AM NOT.... SO FUCK OFF ASSHOLES

    ReplyDelete
  29. gayest bars ever wat dude would have a scooter with luv heart bars retards

    ReplyDelete
  30. Geeze with originalilty comes criticism! I'm glad to see that there is an individual that is will to take a risk in a new and upcoming (hopefully) sport. My son is inspired by Twan and I'm excited to see that the sport my son loves will keep him trying new tricks. If you don't like the bars don't get them. They are a work of love for a sport someone loves and wanted to share.

    ReplyDelete
  31. I Have These Bars And For All you Little Haters Out There Theses Are Really good Bars There Not Bad At All i like Them Alott SO FUCK OFF??????

    ReplyDelete
  32. these bars are pretty damn good, who cares if they look bad, they still perform

    ReplyDelete
  33. I'm really impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one nowadays.
    Also visit my weblog - clean my pc

    ReplyDelete
  34. This is the old design of the bars which was very ugly. The newer ones have a sleeker, taller design which give it a great look. I bought black bars and I love them.

    ReplyDelete

If you're going to bother to comment anonymously, think about what you're saying and what credibility you'll have without a name. Besides that, please keep the comments constructive, thanks!